maanantai 28. tammikuuta 2013

And it's been a while, but I still feel the same



Säännöt: Kerro 11 asiaa itsestäsi, vastaa haastajan 11 kysymykseen, keksi 11 uutta kysymystä ja haasta vielä 11 bloggaajaa. Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.

11 faktaa minusta
  1. Pelkään yliluonnollisia juttuja ihan käsittämättömän paljon. Kaikki paranormaalit jutut pelottaa ja ahdistun tosi helposti jos joku edes mainitsee niistä. Kauhuleffoista pystyn kattomaan murhatrillereitä muuta ns. realistisempaa, mutta muuten en mitään. En edes Scary Movieta, vaikka ne onkin parodioita..
  2. Tykkään herätä aikasin aamulla, ennen kuutta. Sellasina aamuina tuntuu että koko päivä menee putkeen, ehtii laittautua nätisti ja näkee auringonnousun, harmi vaan että...
  3. ...aikasin herääminen on mulle lähes mahdotonta. Mulla käy aina niin, että jos mulla on poikkeuksellisen aikanen aamu, niin mä valvon koko yön ja tosiaankin kahvittelen siinä neljältä aamuyöstä, jotta varmasti oon hereillä aamulla.
  4. Oon äkkipikainen, temperamenttinen, huomionhakuinen, teen nopeita johtopäätöksiä, kiukuttelen, vittuilen, auon päätäni ja käyttäydyn huonosti. Tosin näitten asioiden tiedostaminen on kyllä vähän helpottanu niiden vähentämiseen.
  5. Musta on kuoriutunut materialisti. Oon alkanut haalia itelleni kaikenlaista "makeeta", mutta loppupeleissä hyödytöntä. Äskettäin ostin 252 luomivärin paletin, vaikka mun perussilmämeikkiin kuuluu vain eyeliner ja ripsiväri..
  6. En osaa tykätä elokuvaromantiikasta, se on jotenkin niin epärealistista ja vähän typerää mun makuun. Leffoja kattellessa tulee välillä sellanen "hei c'moon, ei kukaan osta muijalleen ruusuja ja suklaata!!" :'D En osaa samaistua sellaseen, enkä kaipaakkaan sellasta. Mulle romantiikka on jotain ihan muuta, se on käytännöllisempää ja arkisempaa. Enkä mä myöskään tykkää saada lahjaksi mitään koruja tai hajuvesiä. Oon erittäin tyytyväinen mun läppärin tuuletusalustaan, jonka Antti osti mulle joululahjaksi :3
  7. En kauheesti välitä suklaasta. On muutamia suklaita (Royal, Riesen) joista tykkään ja joita tekeekin sitten mieli vähintään silloin kerran kuukaudessa. Sen sijaan kaikenlainen salmiakki ja lakritsi, heti tänne näin! ♥
  8. Paras tunne jonka tiedän on se, kun saa toisen ihmisen nauramaan. Tai edes hymyilemään. Ehkä mä siks oon saanut jonkinlaisen pellen maineen, mutta joskus tuntuu että teen mitä tahansa tän tunteen eteen :D
  9. En inhoo mitään yhtä paljoa kuin yhdyssanavirheitä.. (nyt kaikki grammair nazit tarkistaa mun blogin mahdollisista yhdyssanavirheistä)
  10. Nään tosi usein outoja unia. Aina välillä koitan keksiä, että mitä ne tarkottaa ja minkä takia se ja se henkilö esiintyi mun unessa. Sit kun kerron näistä mun kavereille, yleensä aluks ne nauraa ja loppujen lopuks ne on silleen "dude, you're sick." Mut minkä mä mun unilleni voin..
  11. Käytän liikaa englannin kielestä lainattuja sanontoja. Se kuulostaa typerältä, mut jotenkin se vaan tulee automaattisesti että "se juttu oli kyl aika obvious", "you know" tai että "no mut mä käyn siel anyway"

Liittyen faktaan numero 2: tää on otettu joskus aikaisin aamulla Ahveniston uimarannalta.
11 kysymystä Esteliltä
  1. Mainitse viisi tärkeintä ihmistä, tavaraa ja tavoitetta/unelmaa.
    - 5 tärkeintä ihmistä: Sara, Ipa, Antti, isi ja äiti
    - 5 tärkeintä tavaraa: tietokone, puhelin, lompakko, eyeliner ja kalenteri
    - 5 tavoitetta/unelmaa: oma asunto, valmistuminen johonkin ammattiin, matkustaminen Italiaan uudelleen, mahdollisimman monen eri kielen puhuminen ja tatuoinnin ottaminen
  2. 15 edellä mainitusta asiasta, mistä viidestä olisit valmis luopumaan jos olisi pakko?
    - Nohh varmaankin eyelineristä, kalenterista, kielitaidosta, Italian matkasta ja ehkä lompakosta (koska raha säilyy takin taskussa ja aina on muiden lompakot :'D)
  3. Keikalle, klubille vai pubiin viettämään iltaa?
    - Tykkään käydä keikoilla, mutta en nyt sanoisi sitä niinkään "illanvietoksi", keikkailu on pyhä asia erikseen ^^ Ja noista muista en osaa vielä sanoa paljoakaan.
  4. Kivijalkaliikkeet vai nettishoppailu?
    - Nettishoppailu on huippua. Valikoima on laaja, eikä ketään häiritse jos poistut ostamatta mitään. Tosin hypistely ja sovittaminenkin on ihan kivaa.. Mutta silti nettishoppailu!
  5. Mainitse kolme parasta nettikauppaa.
    - Pretty.fi, laaja valikoima ja kosmetiikkaa saa edullisemmin täältä kuin esim. Sokoksesta. Viime tilaus toimitettiin mulle jo seuraavana päivänä, eli plussaa siitä!
    - Cybershop.fi, kaikkea mahdollista vaihtoehtoista pukeutumiseen, tukkaan tai naamaan. Oon ollu tyytyväinen toimitukseen ja palveluun muutenkin.
    - Nelly.com, no tää nyt on tää perus. Laitoin tän, koska ei oo ilmenny mitään valitettavaa ja todellakin valikoimaa löytyy.
  6. Käy tsekkaamassa horoskooppisi TÄÄLTÄ. Mitä horoskooppisi sanoo, pitääkö se paikkansa? Miksi/miksi ei?
    Härkä 20.4. - 20.5.
    Olet onnellinen ja se näkyy kaikissa toimissasi. Varsinkin rakkauselämäsi on lupaavalla tavalla kunnossa. Jos olet sinkku, saatat vakiintua ihan tuota pikaa.
    - Ei pidä paikkaansa. Oon tyytyväinen joihinkin asioihin mun elämässä, mutta loppujen lopuks oon aika loppu. Ja se jos mikä näkyy mun rakkauselämässä.
  7. Paras lahjaidea kaverille/poika-/tyttöystävälle?
    - Oon ihan surkee tälläsissä, koska hankin aina lahjat tyylillä "tää sopis sille, ostan tän!!"
  8. Ehdoton luottotuote/-palvelu?
    -
    H&M:n Super Sqin -farkut. Ainoat jotka mun epämääräiselle alaruumiilleni istuu.
  9. Mitä tuotetta/palvelua et missään nimessä suosittelisi kenellekään (kampaamo, kosmetiikka, ravintola yms)?
    - Garnierin BB-voide. Okei joo, toisille se sopii, mutta en voi suositella sellasta tuotetta joka sai mun ihon kukkimaan ja näytti muutenkin tosi epäluonnolliselta.
  10. Mikäli sinulla olisi oma tv-show olisiko se keskustelu-, sisustus-, reality-, muodonmuutos- vai ruokaohjelma (ei välttämättä tarvitse olla mikään edellä mainittu, saa keksiä osuvammankin)?
    - Ehkä se olis sellanen extreme makeover -tyyppinen :> Tykkään kattella niitä kun jotkut "verkkarit ja ylisuuri t-paita päällä juhliin" -tyyppejä duunaillaan uuteen uskoon, ja varsinkin se on makeeta huomata miten jotkut stylistit todellakin tietää mitä ne tekee.
  11. Typerin muoti-ilmiö?
    - Vannoutuneena korkkarityttönä sanon että uggit ja balleriinat.
Pääsisinpä taas Italiaan..

11 kysymystä haastetuille 
  1. Oletko koskaan ollut ihastunut julkkikseen? Jos kyllä, niin kehen?
  2. Onko joku joskus ottanut syyt niskoillensa puolestasi? Missä tilanteessa?
  3. Tekstaatko vai puhutko puhelimessa mielummin?
  4. Mitä teet ensimmäisenä kun avaat tietokoneen? 
  5. Pystytkö pidättämään itkua tai naurua?
  6. Mikä sua innoittaa bloggaamiseen?
  7. Mitä mieltä olet tyttöjen kiroilusta ja syljeskelemisestä?
  8. Suosikkiblogisi?
  9. Tiedostatko jonkun paheen itselläsi?
  10. Kuinka usein käyt elokuvateatterissa?
  11. Voisitko koskaan käyttää uimahallin vuokrattavia uikkareita?
Haastan:
  1. It's my Dancefloor - Emma 
  2. my little life - Saara
  3. Life's what you make it - rriina
  4. Holyfacepalm - Emma
  5. Bulletproof - Noora
  6. and did we all fall down ? - sompe
  7. My Days... - Kätry
  8. Fuck growing up - Essi
  9. It's a new day - ida
  10. Where the lost kids meet - kaatju
  11. Dream it, Wish it, Do it - laura

2 kommenttia:

laura kirjoitti...

mä en viitti tehdä tätä, kun oon jo kerran tehnyt tän :( !

Tessa kirjoitti...

Okei :>